Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016

Τα χρώματα του Θεσσαλικού κάμπου μέσα από 17 φωτογραφίες


Ο Νίκος Μεταξιώτης παρουσιάζει στο LIFO.gr τις εικόνες που τράβηξε σε όλες τις εποχές του χρόνου
 Τα χρώματα του Θεσσαλικού κάμπου μέσα από 17 φωτογραφίες

Από τον ΑΡΗ ΔΗΜΟΚΙΔΗ
Ο Νίκος Μεταξιώτης δεν είναι επαγγελματίας φωτογράφος. Ζει στα μέρη που φωτογράφησε. Λέει ο ίδιος στο LIFO.gr: «Ασχολούμαι ερασιτεχνικά με τη φωτογραφία. Είμαι 58 χρονών. Γεννήθηκα και ζω στον Αλμυρό Μαγνησίας. Είμαι αυτοδίδακτος φωτογράφος - πρωτοέπιασα στα χέρια μου φωτογραφική μηχανή (μια ρώσικη Λουμπιτελ) όταν ήμουν 11 χρονών.
Μου αρέσουν τα χρώματα αλλά και οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες.
Τράβηξα πολλές φωτογραφίες στη Λάρισα και τη Μαγνησία - τραβούσα όσα έβλεπα μπροστά μου και ...
μου άρεσαν.» Σήμερα παρουσιάζουμε μερικές απ' τις εικόνες που τράβηξε τα τελευταία χρόνια.
Πατήστε επάνω στην φωτογραφία για να την δείτε μεγαλύτερη















Πηγή: www.lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου